ZooeyintheUSA.reismee.nl

Laatste week in Amerika en weer naar huis

Hi allemaal vanuit Nederland,

Dit is mijn laatste blog alweer.

10 juni: Op deze dag was mijn graduation en afscheidfeestje. Dus er kwamen wat vrienden van mij en andere familieleden van mijn host familie. We hebben lekker gegeten en gezellig gekletst en spelletjes gegaan zoals een potje voetbal. Het was een super avond vooral om met iedereen nog een keer bij elkaar te zijn voor dat ik naar huis ga.

14 juni: Op deze avond kwam het hele voetbal team bij elkaar om gezellig wat te eten en voor awards. Ik kreeg de meeste awards van het team en dat vond ik wel erg speciaal! Ik was de beste aanvallende speler van het team! Dit was een gezellige avond en leuk om iedereen van het team nog een keer te kunnen zien.

16 juni: De dag dat ik terug vloog naar Nederland. Mijn eerste vlucht ging om 11:37 vanuit South Bend naar Chicago. Ik moest daarna 6 uur wachten tot mijn vlucht naar Amsterdam, ik kon me wel vermaken op het vliegveld in Chicago daar waren wel leuke winkels. Ik kwam op 17 juni om 9:20 s'ochtends aan. Het was geweldig om me ouders weer te zien na zo’n lange tijd. We bleven nog een paar dagen in Amsterdam met z'n drieën op een villa park. We zijn nog een dagje Purmerend en Amsterdam in gegaan, en nog lekker een dagje naar het strand in Zandvoort geweest!

24 juni: Op deze avond gaf ik een welkoms feestje voor een paar familie leden en buren. Dat was leuk om iedereen weer te zien en om spullen en foto’s te laten zien. Dit was een geslaagde avond met lekkere hapjes erbij als bitterbalen en frikadellen! Ondertussen heb ik ook met al een paar vrienden/vriendinnen afgesproken en dat is ook weer super!

Het was een geweldig jaar in Amerika met momenten die ik nooit meer zal vergeten. Na mijn droom in de USA is het weer fijn om thuis in Nederland te zijn!

Reacties

Reacties

Indra Hagelstein

Blij dat je weer in Nederland bent!

Maxie

Ben blij dat je weer terug!!! bent dit hou je altijd bij je dit pakt niemand je meer af!!!

Oma

Leuk dat je blij bent dat je weer thuis bent zo hoort het ,en wij genietener ook van.geniet van je vakantie .Dan heb je weer een uitdaging je school in Arnhem veel plezier.Gr. Oma en opa.

Aleida

Een mooi jaar om op terug te kijken, een jaar waarin je vast veel hebt geleerd. Een jaar om te groeien naar volwassenheid. Ik ben trots op je hoe je het afgelopen jaar hebt doorstaan zou niet altijd makkelijk zijn geweest .

Luuk nijman

Fijn dat je weer thuis bent !! En nog steeds super trots op je . proud ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!