ZooeyintheUSA.reismee.nl

Prom and soccer

Hi allemaal,

28 april: gister was het de dag van prom, ik had eerst nog een half dagje school. Na school ben ik samen met een vriendin naar een salon geweest om onze nagels te laten doen. De dag ervoor was ik naar de kapper geweest, even 10 cm van mijn haar eraf. Ik ben samen met een groep van 5 exchange studenten naar de prom gegaan. Rabea uit Duitsland, Anni uit Finland, Koki uit Japan en Bach uit China. Bach had een prom ticket voor mij gekocht dus dat betekent dat wij matchen met mijn jurk en zijn pak en onze corsage (bloemstuk). Om 4 uur s’middags zijn we bij elkaar gekomen om foto’s te maken. Ik had een hele mooie blauwe jurk aan en hakken voor het eerst in mijn leven, ik kon er wel goed op lopen haha! Daarna zijn we naar een restaurant gereden in St. Joseph waar de prom ook was! Ik had een heerlijke steak gegeten. Na het eten zijn we naar het strand gelopen en daar nog even wat mooie foto’s gemaakt. Daarna was het rond 19:30, en toen begon prom. Het was echt heel erg leuk! Er was goeie muziek, er was een draaimolen waar we voor de lol in konden, je kon leuke foto’s laten maken, er was suikerspin en cake en nog allemaal lekkere dingen. Het was afgelopen rond 23:30. Dit was echt een hele leuke en gezellige avond, een om niet te vergeten.

Soccer: Met voetbal gaat het erg goed, ik heb echt een heel leuk team. Ik heb elke dag training naar school en 2 wedstrijden in de week. De meeste wedstrijden hebben we tot nu toe helaas verloren maar we hebben toch 2 keer gelijk gespeeld en zelfs een keer gewonnen met 5-0! Ik ben de topscorer van het team, met tot nu toe 7 goals op mijn naam! Ik heb wel vaak nog last van mijn knie, en dat begon door snowboarden een paar maanden geleden, ik ben naar de dokter geweest en ze zeiden dat ik een verrekte knieband heb, dus ik moet nu alleen met voetbal een knie brace dragen. Maandag is mijn volgende wedstrijd alweer.

(Foto's bij de fotoserie Prom)

Groetjes, Zooey

Reacties

Reacties

Indra Hagelstein

Weer echt een super leuk verhaal en zo te zien erg genoten! Ook grappig dat wanneer een jongen (of een meisje) een kaartje voor je koopt je dan bij elkaar matcht qua jurk en bloemstuk.

Mama

Het is elke keer weer leuk om je blog te lezen en ik geniet van je foto's. Wat zie je er toch prachtig uit xxxx

Max volman

Heel leuk verhaal zooey en echt heel gaaf dat je ook echt zoon prom hebt meegemaakt je zagt er echt heel mooi uit???????????? en nog beterschap met je knie maar dat komt wel goed je bent een echte doorzetter

Xxx max

Aleida

Weer een leuke blog Zooey, en jij op hakken geweldig staat je trouwens perfect de jurk... straks kom je op Schiphol aan met hakken???
Oeps verrekte knieband, niet leuk doe maar even rustig aan... aftellen is nu toch wel echt begonnen denk ik..geniet van de laatste weken aldaar dikke knuf

Chantal

Super leuk verhaal. Die ervaring pak je mooi weer mee! Top van je. Wij zijn trots op ons buurmeisje.

Inge

Leuk hoor Zooey. En wat zie je er mooi uit zeg in de jurk. Je hebt hier zo'n programma: Hollands next top model (of zoiets), ze vroegen of je mee kon doen????.
En gaaf zeg, iedere dag lekker voetballen! Als je dan maar niet per ongeluk de jurk en hakken aan doet. Pas wel op met je knie he?!
Geniet nog van de laatste maandjes en nog gefeliciteerd met je plek op de nieuwe opleiding.

Melan

Heel leuk weer om te lezen. Zo'n prom is echt iets heel moois, echt Amerikaans. Weer een mooie ervaring bij. Wat zie je er prachtig uit in die jurk! Je bent goed bezig met voetbal. Hopelijk hou je die vorm vast, dat kun jij. Veel liefs ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!