ZooeyintheUSA.reismee.nl

Detroit baseball game, soccer and party's

Hallo allemaal,

10 mei: Deze avond was het senior night met voetbal. Dat houd in dat we onze laatste thuis voetbal wedstrijd hebben en dat de senioren (laatste jaars) dan even in het zonnetje worden gezet. Ik kreeg een voetbal waar mijn team leden allemaal lieve en leuke teksten op hadden geschreven en een lekker koekje met mijn naam en een voetbal erop haha. Helaas is het voetbal seizoen nu ook voorbij.

21 mei: Op deze dag ben ik samen met Steve naar Detroit geweest. Ik wilde graag het gebouw zien van het tv programma hard core pawn dus daar waren we eerst naar toe geweest. Helaas was echt dicht maar wel gaaf dat ik er als nog ben geweest. Daarna zijn we naar downtown Detroit gereden en bij een bekend restaurant hockekytown gegeten. Om 8 uur begon de baseball game, de Detroit tigers tegen de Texas rangers! Het was gaaf om weer een honkbal wedstrijd in een groot stadion te zien, texas had uiteindelijk gewonnen.

26 mei: Dit was officieel de laatste schooldag. We hadden een ontbijt op school en de school gangen waren leuke versierd omdat we allemaal het school jaar gehaald hebben. Na het ontbijt gingen we met alle senioren naar een park waar we konden voetballen, honkbal of andere games konden spelen dus dat was wel leuk!

27 & 28 mei: op de avond van 27 mei ben ik naar een feestje van de kerk geweest wat bij iemand thuis was, het was voor alle exchange studenten en mensen van de kerk. We hebben lekker gegeten, voetbal en basketbal gespeeld. Er was ook nog een kampvuur dus hadden we lekkere s’mores gemaakt, dat zijn crackers met daartussen chocola en marshmallow. Op de avond van 28 mei ben ik naar Koki’s goodbye party geweest, waar we ook lekker gegeten hebben. Ook nog naar het water geweest waar we even lekker gezwommen hadden en avonds wat spelletjes gedaan zoals Uno.

( Foto's bij de fotoserie Detroit baseball game, soccer and party's)

Greetings Zooey

Reacties

Reacties

Indra Hagelstein

Weer leuk geschreven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!