ZooeyintheUSA.reismee.nl

Chicago & Graduation

HI

31 mei: Op deze dag ben ik samen met Koki en Bach een dag naar Chicago geweest. We gingen met de trein en het was ongeveer 2 uur reizen. Toen we uit het station stapten was ik weer verliefd op Chicago met alle mooie hoge gebouwen en het was ook nog eens 25 graden, echt super! Als eerst zijn we naar The Bean geweest, het weer spiegelende kunstwerk. Toen zijn we wezen eten bij het restaurant wildberry pancakes & cafe, waar ik lekker waffels met aardbeien heb gegeten! Na het eten hebben we een fiets gehuurd voor de heledag, het fietsen door Chicago is echt super leuk en gaaf. Als eerst zijn we naar de Navy pier gegaan, een pier mooi bij het water. Daar was een groot reuzenrad waar we in zijn geweest met een mooi uitzicht en we hebben daar nog een paar winkels bekeken. Daarna zijn we een boot opgestapt voor een leuke tour op het water en waar je de skyline van Chicago heel mooi ziet. Daarna zijn we weer op de fiets gestapt en naar de Wills tower gefietst, het hoogste gebouw in Chicago. We zijn helemaal naar de top gegaan op de hoogte van 412 meter hoogte, dit uitzicht was echt geweldig! Je hebt er ook een glazen vloer dus als je er opstaat kun je helemaal naar beneden kijken, dat was wel cool. Daarna hebben we gewoon lekker door de stad rondgelopen en naar een restaurant gegaan want het was alweer etenstijd. We zijn naar het restaurant Girodano’s geweest waar je de bekende Chicago pizza kunt eten en dat is echt de beste pizza! Na het eten was het alweer donker dus hebben we een taxi naar het station genomen en toen was weer tijd om met de trein terug te gaan. Dit was een van de beste dagen, deze dag was echt fantastisch en super gezellig!!

4 juni: graduation day. we moesten op deze dag om 1:30 op school zijn. We moesten de gap en gown aan, dat is het typisch amerikaanse outfit wat ze aan hebben als je geslaagd bent. De jongens hadden blauw en de meiden wit, in de school kleuren. Om 2 uur begon de ceremonie. Er waren veel mensen en moesten 2 aan 2 naar het podium lopen. Toen iedereen zat werd het amerikaansse volkslied gespeeld en werden er nog wat speeches gegeven. Toen mochten we op het podium komen en kregen we onze diploma/certificaat! Na de ceremonie moesten we naar buiten om daar foto’s te maken. Na de diploma uitreiking ben ik met Bach mee naar huis gegaan, hij gaf nog een klein feestje want hij ging 5 juni alweer terug naar China. Om 8 uur moesten alle seniors op school zijn en we wisten niet waar we de hele nacht/avond naar toe zouden gaan want dat was een verassing. We moesten met de bus 1 uur rijden tot we op de bestemming kwamen. Uiteindelijk kwamen we bij een gebouw waar je kunt bowlen, karten, klimmen, lasergamen en spellen kunt spelen, het was alleen afgehuurd voor onze klas dus dat was echt super gaaf! We konden gewoon zo vaak dingen doen als we willen, of gaan bowlen met de hele baan alleen voor jezelf haha. Om 1 s’nachts moesten we verzamelen en hadden ze een hypnose show voor ons geregeld, sommige klasgenoten waren vrijwilliger om in hypnose te gaan en dat was echt super grappig om te zien. Daarna hadden we weer vrije tijd en we gingen rond 4:30 s’nachts weer terug naar Cassopolis en ik was nog steeds niet moe. Rond 6:15 was ik weer thuis en heb ik heerlijk kunnen slapen na deze geweldige dag!!!

School, voetbal alles is nu afgelopen. Ik heb nog 9 dagen voor de boeg hier in Amerika en dan ga ik weer fijn terug naar huis, waar ik heel veel zin in heb!

(foto's bij de fotoserie Chicago & Graduation)

Groetjes Zooey

Onno

Dus het was in 1 woord GEWELDIG. Leuk om te lezen dat het een super dag is geweest met z'n drieen.

Onno

Cool dat je zo'n diploma uitreiking mee hebt kunnen maken.
Staat je goed zo'n gap and gown . En weer een diploma rijker toppie.
Geniet de laaste dagen nog maar met het mooie weer want voordat je het weet ben je weer in het kleine Holland. Ook de foto's zijn allemaal prachtig.xxxxxxxxx

Melan

Je verhaal is zo leuk om te lezen! Veel gezien en gedaan in Chicago en weer een hele ervaring opgedaan bij de graduation. Nog maar even aftellen en je bent weer terug, de tijd vliegt. Veel liefs xxx

Indra Hagelstein

Mooi verhaal. En gefeliciteerd.

Nicolet

Weer mooie en bijzondere momenten. Geniet van de laatste dagen tropische warmte. Lekker inpakken. Hoe ga je het allemaal meekrijgen? Hihi. Nog even en dan sluit ik je weer in mijn armen. Je mag trots zijn! You did it! Dikke kus. Mama

Luuk nijman

Weer een leuke blog leuke foto's ook kom maar snel weer terug x geniet d'r nog maar even van

Veel plezier x

Marjolein

Gefeliciteerd met je diploma Zooey.
Wat geweldig wat je allemaal meemaakt in Amerika.
Mooie herinneringen om op terug te kijken.
Wens je alvast een goede vlucht toe.
Graag tot gauw.

Aleida

Mooie nieuwe momenten meegemaakt dus.. geweldig.. nu voorbereiden om terug te gaan naar de dutch vallei hahahahaa

Maxie

Heel leuk geschreven zooey een geweldige ervaring en nog lekker genieten van de laatste paar dagen xxx max