ZooeyintheUSA.reismee.nl

2de semester & week 27

Hi allemaal.. vandaag ben ik 200 dagen in Amerika !

Het is alweer mijn tweede school week van het 2de semester. Eerst ga ik vertellen over mijn final exam cijfers van het eerste semester… Ik heb goede en slechte cijfers gehaald zoals: D- business math, B+ art, B- english, C+ gym, A 3-D art en een F voor US history. De slechte cijfers zijn erg jammer maar hier op school vertellen ze 1/2 twee dagen te horen wat je moet leren en dat is erg veel, maar zo doen ze dat hier!

Mijn vakken van mijn nieuwe rooster zijn: english, food science, economics, ceramics, 3D-art, drawing en US history. Nu heb ik elke les met vrienden\vriendinnen dus dat is wel erg gezellig tussen het harde werk door haha.

28 jan: Deze dag heb ik nog een lekker dagje gesnowboard, wel paar keer goed gevallen, dus mijn knieën waren blauw en dik. Ik was samen met een vriend gegaan, hij komt uit China, en die avond was het chinees nieuw jaar, dus hij had chinees eten gekookt en dat was erg lekker en ook gezellig.

3 feb: Na een gezellige dag school ben ik samen gaan skiën met een paar exchange studenten, het was erg ijzig maar wel erg leuk weer!

5 feb: Super Bowl!! de Atlanta Falcons tegen de New England Patriots. Ik heb de wedstrijd samen gekeken met mijn host-fam, het was een spannende wedstrijd vooral omdat het bij half time 3-21 was voor de Falcons, en dat de Patriots z'n come back hebben gemaakt, dat ze toch de winst pakken, crazy! En de half time show met Lady Gaga was ook geweldig!

(foto's bij de fotoserie 2de semester & week 27)

Groetjessss

Reacties

Reacties

Melan

Je hebt goed je best gedaan zo te zien! Jammer van die F maar dat kan gebeuren. Wel raar dat ze maar een dag van tevoren zeggen wat je moet leren, dan kun je je niet goed voor bereiden. Het is allemaal niet zo makkelijk, je hebt het goed gedaan. Trots op je, veel liefs ????

Aleida

Je kunt niet meer dan je best doen, ik ben ape trots op je hoor! Nu op naar semester 2 gat vast allemaal goed komen, veel plezier de komende tijd dikke knuf

Max

Maak niks uit zooey kan gebeuren het is ook nog allemaal in het engels dus eingelijk verdien je gwn alles een voldoende maar ben trots op je!!!

Indra Hagelstein

Mooie cijferlijst, hoor! Niet teveel kletsen met je vrienden/vriendinnen, want anders krijg je hetzelfde als hier in Nederland veel te veel! :P En weer veel geskiëd! Have fun, lieve Zooey! Liefs!

Onno

Hey Zooey , ja ook daar heb je moeilijke vakken. Meer als je best doen kan niet,dus ga zo door. Leuk dat je zo af en toe kan gaan skien jammer dat er nu weinig nieuwe sneeuw valt dat kan zomaar weer komen toch. De Super Bowl is 1 van de grootste wedtrijd van het jaar in the USA Mooi dat je de wedstrijd heb kunnen volgen. Blijf overal van genieten en veel succes met het 2de semester op school.
Kusjes xxxxxxxx

Nicolet

Hi Zooey, je hebt het goed gedaan en je weet nu hoe het schoolsysteem werkt, ga ervoor het tweede semester. Leuke vakken, kon je weer niet voor Frans kiezen? Geniet nog lekker van het winterse weer, hopelijk komt er nog een mooi pak sneeuw. Snowboarden gaat nu toch ook heel goed dus hopelijk zijn die blauwe knieën eenmalig. xxxx Mam

Oma en opa

We blijven trots op jou je doethet goed .We hopen nog zo'nfijne tijd dus geniet dikke kus Oma enOpa,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!