ZooeyintheUSA.reismee.nl

Week 21

De tijd gaat super snel dat ik nu alweer kerstvakantie heb voor 2 weken!! Dit weekje leek ook al een beetje op vakantie want ik had 3 dagen sneeuw vrij. Het sneeuwt hier veel en dat is geweldig, ook omdat hier 30 minuten vandaan een ski piste is dus ik verheug me er wel op om te skien en te snowboarden! Het is wel erg koud, het is al een keer -16 geweest en er komt -23 aan brrrr haha.Mijn eerste sneeuw pop in de US is ook weer feit, niet de grootste maar toch leuk geworden!

Deze dagen heb ik nog een avondje geschaatst met Jessica en een vriendin genaamd Chewasha in Indiana en dat was gezellig! Ik ben nog een dag samen met een vriend Trent naar het winkelcentrum geweest en gister naar de nieuwe star wars film geweest met hem en zijn familie en dat was erg leuk !! Ik heb ook nog samen met de familie de kerstboom uitgezocht en samen leuk gedecoreerd, er liggen ook al wat cadeautjes onder haha!

En Familie, vrienden en kennisen die reageren op mijn blog dat vind ik echt harstikke leuk om te lezen!! alleen kan ik helaas niet terug reageren.

(Foto's bij de fotoserie week 21)

En iedereen alvast hele fijne feestdagen gewenst !!!

Groetjes uit Michigan

Laughing

Reacties

Reacties

Indra Hagelstein

-23 graden, brrr... koud, trek dan maar snel de (foute) kersttrui aan! :P Geniet van een witte Kerst in Amerika! :)

Max volman

-23 graden dat is idd niet warm dat wordt dik aankleden zooey en ski je daar niet zo gevaarlijk zoals toen op skikamp :P voor jou en je familie fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar!

Nicolet

Veel plezier in je kerstvakantie. Als ik de tijd stil kon zetten had ik dat gedaan, want ook hier vliegt de tijd. Wat een mooie witte wereld en temperaturen. Dat is pas winter. Enjoy Christmas time xxxx

Aleida

Oh lekker sneeuw, maar de temperatuur minder maar ach daar kun je je op kleden. Fijne kerst vakantie hopelijk snel op de ????? En Mary Christmas! Enjoy????

Oma

Fijn bericht Zooey ,wij wensen jullie mooie en fijne feestdagen.gr. Van opa.

Henk

Nou Zooey,op dat soort winters kunnen wij alleen maar jaloers zijn. En dan noemen ze dit ook nog het koudekikkerlandje. Kan je daar niet de 11-stedentocht introduceren. Komen Jacquelien en ik langs met de koekop zopie. Als jij dan de kip nuggets doet houden we er ook nog wat aan over. Hele fijne kerstdagen of heet dat daar merrie kristmus. Groetjes van Jacquelien, Zeus en Nike.

Henk

koek en zopie

Oma en opa

Wat een leuke tijd heb jij , ik zou er haast jaloers van worden.Nee hoor wij gunnen het je van harte .Opa en Oma wensen je de beste wensen voor 2017 en ook voor al je lieve vrienden om je heen kusjes Opa Oma.

Oma

Wij zijn druk met deverjaardagvan Opa ,hij wordt 31januarie 88jaar Dus we moeten er ietsaan doen ,wie wordt. Zo oud vandaag goede dag gehad.we schrijven nog wel hoe het gegaan is.GR oma en Opaxx????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!