ZooeyintheUSA.reismee.nl

Thanksgiving, sport en school!

Hey allemaal!
Vandaag zit ik precies 4 maanden in de US!

19 nov: Het football team van mijn school heeft het gehaald tot the semi finales van the state. Dat is best bijzonder want dat gebeurt niet vaak, dus heel Cassopolis had hun huis gedecoreerd met blauwe lichten, ook de lantaren palen. Ik ben naar die wedstrijd geweest, het was in Jackson 2 uurtjes rijden en ze moesten tegen Detroit. Ze hadden uiteindelijk verloren. Het was wel gezellig bij de wedstrijd met een paar vrienden, maar ook super koud want vandaag heeft het gesneeuwd hier. Dat was wel mooi , jammer genoeg bleef het niet liggen, en was het de volgende dag weer weg. Maar er komt nog genoeg sneeuw aan!

20 nov: Zondag ben ik samen met Steve naar een dames Notre Dame basketbal wedstrijd geweest in South Bend. Ze moesten tegen Washington en dat was echt leuk, want ik had namelijk nog nooit een wedstrijd van basketbal in een stadion gezien! Notre Dame heeft uiteindelijk gewonnen!

24 nov: Thanksgiving!! Deze dag waren we naar familie geweest, om daar te eten. In Indiana en het was 2 uurtjes rijden. Er was kalkoen natuurlijk en allemaal lekkere andere dingen. We hebben nog wat spelletjes gedaan, zoals uno. Het nichtje van 7 wou de hele tijd spelen, dus daar was ik wel druk mee haha. Ik heb een leuke dag gehad en vond het ook super om deze feestdag mee te kunnen maken.
Mijn Cross Country seizoen is nu helemaal afgelopen, Ik starte het seizoen met een tijd van 35:18 en eindige met 27:38. 15 nov had ik ook nog een avond samen met mijn team gegeten een certificaat gekregen om het seizoen af te sluiten. Ik ben nu begonnen met indoor voetbal voor dit seizoen. Elke zondag heb ik training, en meestal elk week een wedstrijd. Ik heb mijn eerste wedstrijd al gehad maar die hadden we met 30-1 verloren, maar dat kwam omdat ze ons in niveau A hadden geplaatst maar horen in C, achteraf konden we daar wel om lachen. Maar vandaag 25 nov hebben we de eerste wedstrijd gehad in de C, en dat ging super goed en hebben gewonnen met 10-7, ik heb ook nog een keertje gescoord!!

Op school gaat het super, ik ontmoet steeds meer leuke mensen, en het engels praten gaat ook steeds weer beter. mijn cijfers zijn ook goed tot nu toe, ik heb A’s, B’s en een C, dat is tussen een 9 en 6. Ik ben er al wel een keertje uit de klas gestuurd hier omdat ik volgens de leraar aan het praten was en niks aan het doen was. Dat is waar maar ik was alleen aan het wachten op verf om mijn mooie papier mache cupcake te kunnen verven haha. Maar ik bekijk het positief, nu heb ik dat ook weer meegemaakt hier haha.

( Foto's bij de fotoserie Thanksgiving, sport en school )

Groetjes
Laughing

Reacties

Reacties

Nicolet

Heerlijk om te lezen Zooey, succes voor straks met je eerste wedstrijd. Laat je weten hoe dat ging. Hoe groot was de kalkoen? Xxx mam

Indra Hagelstein

De kalkoen is dus al lekker op ;-P!? Wel super knap van je cross country tijd en nu heel veel plezier bij indoor voetbal. Lekker bezig, nu maar hopen dat je niet er nog vaker wordt uitgestuurd :P! Ga zo door babysitter!! Hihi

Max volman

Zo te lezen doe je het steets beter blijf het knap vinden jij kan zo met iedereen praten ontmoet ik eindelijk je host vader kan ik zowat helemaal niks zeggen hahaha. Was de kalkon lekker en was het leuk om met nichtje te spelen? Hahaha je doet het nog echt goed zooey blijf zo doorgaan!!!

Onno

Leuk om te lezen wat je allemaal weer hebt meegemaakt. Cross Country heb je afgesloten met een hele mooie tijd. En nu dus bezig met indoor soccer geweldig toch.Mooi soccer shirt heb je trouwens met de VRIES achterop. Nu Thanksgiving gehad buikje vol gegeten en een gezellige dag gehad en nu op naar de Kerstdagen. Ben benieuwd hoe de Kerstdagen daar gevierd gaat worden,maar dat kunnen we in die tijd hier ook wel weer lezen. En ook leuk dat je weer een keer alleen met Steve op pad bent geweest naar een Basketbal wedstrijd in zo'n mooi stadion. En wat school betreft jij hebt hier ook vaker gehad dat je de gang mooier vond dan het lokaal haha. Fijn om te horen dat het engels praten steeds beter gaat en je steeds meer nieuwe vrienden maakt. De winter komt er bij jullie nu ook echt aan. Het is dus wachten op de eerste meter sneeuw die gaat vallen zodat je snel voor de eerste keer kunt gaan skieen. Heel veel plezier de komende tijd met voorbereidingen op de feestdagen en natuurlijk succes met je indoor soccer team. Blijf van alles genieten. XXXXXXXX Pap

Inge

Hey Zooey,
4 maanden al weer. Wat gaat de tijd toch snel. En wat heb je toch weer leuke dingen meegemaakt. Heel leuk om te lezen!
Groetjes ook van William

Aleida

Eindelijk weer een mooi verhaal van je, zo te lezen heb je t druk met van alles, je hebt weer veel leuke dingen meegemaakt. Geweldig zeg. Nu op naar de winter en soccer football. Blijf lekker genieten daar en ik wacht wederom op je volgende blog X

Oma en Opa

Weer leuke berichten,en misschien eten we volgend jaa r wel samen kalkoen.Leuk dat het Engels ook steeds beter wordt,veel plezier met je vrienden.dikke kus Oma en opa.

Jacquelien

4 maanden alweer. Wat gaat de tijd toch snel. Leuk je te volgen. Wat mij opvalt is dat je nog steeds geen dikke kont krijgt en wat ik allemaal hoor en zie langskomen zou dat eigenlijk niet kunnen. Ik ben benieuwd of je daar ook kan skien als er sneeuw ligt? Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag ga ik bij jouw tante Kerstin op bezoek en ik denk dat je vader en moeder er ook wel zullen zijn.
Groetjes,
Jacquelien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!