ZooeyintheUSA.reismee.nl

17de verjaardag in de US en Cross Country

Heyhey!

En dan is het 12 oktober mijn verjaardag, 17!!! Alleen deze keer vier ik het hier in de US. Ik moest gewoon naar school vandaag tot 14:42, maar dat was wel leuk, ik werd door veel mensen gefeliciteerd. S’avonds ben ik met mijn host familie uiteten geweest bij Texas roadhouse, waar ik lekker frietjes met spareribs heb gegeten! Toen we terug kwamen kreeg ik mijn verjaardag taart een ice cream cake, echt super lekker!! Ik heb ook nog een paar kaartjes uit Nederland gekregen, echt heel leuk!

• Cross Country
27 september: had ik mijn eerste cross country wedstrijd gehad van 5km, ik had een tijd van 35:18 met als plaats 26ste van de 30.
8 oktober: had ik mijn tweede, mijn tijd was 32:21 met als plaats 163 van de 176.
11 oktober: had ik nog een wedstrijd, deze ging erg slecht. Ik had middag een beetje teveel gegeten dus voelde ik me zo misselijk onder het rennen, daardoor werd ik laatste.
13 oktober: mijn vierde wedstrijd alweer en ik heb een nieuw record gehaald een tijd van 29:31 !! En de 5km gerent zonder onder tussen te stoppen. Super blij mee, proud!

(Foto's bij de fotoserie 17de verjaardag in de US en Cross Country)

Groetjes!
Laughing
Laughing

Reacties

Reacties

Max volman

Je doet het geweldig daar zooey ga zo door????????????

Aleida

Hoi hoi, je bent goed bezig Zooey, lekker aan het sporten en dan je verjaardag op zijn Amerikaans vast een bijzondere ervaring! En dan had je ook nog t geluk dat je 31u jarig was! Veel plezier aankomende week en ik echt op je volgende blog x

Jacquelien

Hoi Zooey,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik had nog geappt, maar toen ik je moeder sprak vertelde ze dat dit waarschijnlijk niet zou aankomen. Ik zie nog steeds geen blauwe vinkjes dus dat schijnt niet meer te werken. Dat krijg je met die oudjes, die snappen het allemaal niet meer.
Goed bezig met sporten. Nog even en je kan mee doen met de maraton. Ik had in mijn app al geschreven of je aan je hostmoeder wil vragen of ze een cheescake voor je wil maken. Dat is wel zo lekker. Ik ga weer aan het werk heel veel plezier en tot later.

Indra Hagelstein

Goed bezig!

Onno

Hey Zooey, goed om te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad met een lekker taartje en gezellig bent wezen uiteten. De Cross Country gaat ook steeds beter. Dat is een leuke uitdaging om elke keer je tijd te verbeteren. Ben trots op je en blijf genieten. XXXXX

Oma

Zo meisje jou verjaardagi is weer voor bij heel anders gevierd als andere verjaardagen.morgen gaan we weerbaar Manouk toe die word al weer 26jaar.En Dinsdag gaat omanaar de Didamse kermis.Nou veel plezier op school en tot volgende week x

Oma en Opa.

Het is hier triest weer ,het is hier mistig en het heeft gevroren.Ik heb warmer broodjes gehaald dus wij verhongeren niet,gaat het nog goed op school,heb je al weer gelopen.Groeten van opa we wachten op nieuws van jou.xx en tot volgende week oma.i

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!