ZooeyintheUSA.reismee.nl

Week 9 in de US en Home Coming

Helloooo

Vrijdag: dit is nog even leuk om te vertellen over het weekend. Mijn ouders hadden me een poffertjes pan en paar mixen voor mijn host familie opgestuurd. Dus vrijdag was de dag dat ik poffertjes ging koken! Haha en het was gelukt en ze vonden het erg lekker!

Maandag: Het is home coming week dus de school had elke dag een andere dress code en vandaag was het, reverse day (kleren binnenste buiten of andersom dragen). Ik wou graag nog een andere sport gaan doen omdat voetbal in Maart pas begint, ik kon dit semester kiezen tussen volleybal en cross country, en ik heb gekozen voor cross country! En vandaag was mijn eerste training, en dus meteen er tegen aan 2 miles (3,2 km) gerent en dat was wel heavy! Maar ik had wel plezier dus ik ga ermee door.

Dinsdag: Vandaag was het career day (dragen wat je later als beroep wilt doen). Na school ben ik samen met andere exchange studenten naar een Fair geweest in St.Joseph. We hebben gezien dat baby schaapjes en varkentjes geboren werden, dat was vies maar wel cute haha!. En nog dieren en attracties bekeken en nog lekker genoten van al het fair food! En s'avond waren we naar de road derby & demolitoin derby geweest, dus waar auto’s racen en crashen tegen elkaar tot ze helemaal kapot zijn. Ik was 23:30 weer thuis, en de volgende morgen de wekker weer om 6 uur haha. Het was een leuke middag/avond!!!

Woensdag: vandaag was het pink day en na school had ik mijn laatste inenting gehaald voor hepetits B, wat nodig is in de US. We moesten 1 uur en 15 min wachten omdat ze allemaal papieren moesten controleren. Door al dat wachten werd ik zenuwachtig voor die prik haha en hoefde ik de spuit niet te betalen dus dat was wel vriendelijk!

Donderdag: Vandaag was het nerds vs. jocks day en na school heb ik mijn tweede training gehad voor cross country. 3 miles gerent en het was leuk en zwaar!

Vrijdag: HOMECOMING! Vandaag is het blue and white day de kleuren van de school. De schooldag was verkort vanwege de parade (optocht) iedereen vanaf de 9th had een float (carnavals wagen) gemaakt en het thema was Disney, alle sporten zoals football, soccer en cheerleaders mochten mee met de parade. Ik zat op de auto van cross country, en onderweg moesten we allemaal snoep gooien naar de mensen langs de weg, en de parade werd geleid door de politie met sirene aan!! Daarna moesten we naar de gym zaal, waar er spelletjes tussen de seniors, juniors, freshman en sophomore werden gespeeld. S’avonds was de football game en dat was wel leuk om te zien, alleen mijn school heeft wel uiteindelijk verloren.

Ik heb deze week ook nog informatie gehad over de YFU trips, en ik kies voor de 8 dagen Los angeles, Hollywood en San Francisco en dat is in Maart!!! En 2 weken later in de spring break ga ik naar Florida, disneyland samen met mijn host familie!! Dus ik heb nog grote gave reizen/dingen in het vooruitzicht !! “ more dreams coming true”

Het was een leuke en drukke week!!, nu weer even bijkomen dit weekend!

( foto’s bij de fotoserie Week 9 in de US en Home Coming)
Greetings from me !

Reacties

Reacties

Indra Hagelstein

Weer een leuk verhaal! Maak dan maar eens in december boerenkool met worst, haha!

Nicolet

Leuk zo'n home comingweek. Met je nieuwe running gympen zal het volgende week nog beter gaan, hopelijk zonder blaren. Ik krijg ineens zo'n zin in poffertjes Jummie. Ga dit weekend maar eens lekker bijkomen. xxx

Max volman

Zo te lezen is stil zitten geen optie daar :P had je mij niet eve uit kunnen nodigen voor poffertjes :P verder heel veel plezier zo te lezen staat er nog echt leuke dingen te doen!!!

Aleida

Leuk Zooey deze blog over iedere dag iets schrijven geweldig hier moet je mee doorgaan! Weer een leuke week achter de rug dus en heel veel leuks in t vooruitzicht.ik ha dal van Nicolette gehoord over je nieuwe sport, je ouders hebben nieuwe meubels gemaakt van steigerbouwers ze doen het goed zij zijn trots op je maar dat ben ik ook! Morgen ben je alweer 2'maanden van huis wat gaat de tijd snel zeg.. Heel veel plezier de komende week en wordt er nog gewerkt op school????Succes en zie je volgende blog tegemoet knuf????????

Oma

Heel leuk stukje geschreven,we zijn druk met de buxus jou moeder komt Dinsdag en Donderdag helpen dus we schieten al aardig op.Blijf je best doen , tot de volgende week x Oma

Jacquelien

Ik vind het leuk om je op deze manier te volgen en te lezen wat je allemaal meemaakt. Maak je bij cross country ook gebruik van hindernissen? Of is het een route van 2 miles die je elke keer ergens anders rent. Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende avonturen.

Arnold en Anneke

Hoi, Zooey.

Geweldig dit is de reis van je leven, op zo`n jonge leeftijd
dit allemaal meemaken, erg leuk, geniet ervan.

Groetjes van Arnold en Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!