ZooeyintheUSA.reismee.nl

Weekend naar Ludington

Hi allemaal,

Vrijdag na school ben ik samen met Patty en Steve vertrokken voor een weekendje weg naar Ludington, dat ligt aan de Michigan Lake! Het is ongeveer 3 uur rijden. We gingen met de camper en stonden daar op een camping! Toen we aankwamen was het al etenstijd dus hebben we even lekker ergens pizza gegeten. De volgende dag zijn we downtown geweest, dus even winkels bekeken, en lekker een ijsje gegeten bij house of flovers. Daarna zijn we naar het strand geweest, daar zijn we naar een vuurtoren gelopen echt een super mooi uitzicht! Rond de avond gekeken naar een schip die van Wisconsin de haven in kwam varen, en de zons ondergaan gezien op het strand! En zondag weer terug gereden. Was een geslaagd weekendje!!

Morgen begint week 3 alweer van school, en ik heb trouwens ook mijn eerste cijfer een A+ (10) binnen voor het schrijven van een brief over mezelf!

(Foto's bij de fotoserie, weekend in Ludington)
Groetjes!

Max volman

Ben heeeeel erg trots op je!!!?????????????????

Onno

Ik zie en lees het alweer een mooi en leuk weekend gehad.
En ook een keer alleen met Steve en Patty weg gezellig hoor. Op school je eerste cijfer gehaald SUPER. Een goed begin is het halve werk. Veel plezier op school en tot je volgende blog. Kijk er weer naar uit wat je dan weer hebt meegemaakt . Xxxxx

Melan

Toe maar zeg, een 10. Ben trots op je xxx

Nicolet

Wat een geweldige camper hebben Steve en Patty toch. Een mooie stek voor een weekend. Top, wat een mooie wandeling zo over de pier naar de vuurtoren. Wat heb je over jezelf geschreven dat je een A+ hebt, goed gedaan. Succes komende week weer op school. xxxx

Oma en opa

Geweldig Zooey,we hebben weer erg genoten van je schrijven.gr. Van opa en oma dikke kus.

Aleida

Lekker hoor een weekendje weg met Steve en Patty. Een 10 nou dat is perfecte score om mee te beginnen en weer prachtige foto's Zoëy geweldig. Succes aankomende week weer op school en wacht weer op je volgende blog. Dikke knuf! Aleida

Indra Hagelstein

Oeps, gemist. Maar super leuk! En je eerst 10, goed zo!