ZooeyintheUSA.reismee.nl

Eerste school dag!

Vandaag mijn eerste school dag gehad op de Ross Beaty High School. Ik zit in de 12th grade, senior class en dat betekent het laatste jaar dus het examen jaar De school begint om 7:45 en ik ben uit om 14:40, het is vroeg opstaan maar het is ook fijn om wel vroeg uit te zijn.
Ik had in een andere blog verteld welke vakken ik gekozen had, maar mijn rooster is toch iets anders geworden want ik ben in wat andere klassen geplaatst het eerste semester zoals in:
Business Math, Art, Civics, English, Gym, 3D art, Us History en dat herhaalt zich elke dag. En op de donderdag en vrijdag heb ik nog Advisory van 30 min dat is een soort mentor klas waar je het over je cijfers gaat hebben.
De school is niet super groot dus de weg heb ik gelukkig kunnen vinden naar mijn klaslokalen. De kluisjes zijn echt gaaf net als in films, het is nog best wel moeilijk om hem open te krijgen het werkt met een slot wie je dan steeds moet draaien met een code en het zelfde bij een gym kluisje. Je rugzak moet je in je kluisje houden, je kan alleen je boeken meenemen naar de les. En mobiel is verboden je mag hem alleen gebruiken in de pauze, voor en na school dus dat is wel goed voor mij haha.
We hadden niet veel gedaan, meer over de regels gepraat en kleine toetsjes gemaakt om te kijken wat je weet van het vak, het waren moeilijke vragen dus ik wist er eigenlijk geen een maar ik heb het vak ook nog nooit gehad dus uiteindelijk komt dat wel goed. De leraren zijn behulpzaam en aardig en alle kinderen ook tot nu toe, die ik heb ontmoet. Er zijn ook nog 12 andere exchange student dus ik ben niet de enige!
Voor de rest is alles zo nieuw en moet ik nog even wennen. Eerste school dag is geslaagd!

( Foto’s bij de fotoserie Eerste school dag )
Groetjes!

Reacties

Reacties

Max volman

Je doet het nog hartstikke goed ben heel trost op je!!!?????

Max volman

!!!!!!!*

Aleida

Dat hebben ze daar goed geregeld in de USA, geen telefoon in de klas hahahaha dat wordt afkicken! Leuk dat er meer studenten uit andere landen op je school zitten! Maak er n mooi schooljaar van en succes!

Indra Hagelstein

Weet je zeker dat je naar school bent gestuurd :P!? Amerikaanse kluisjes zien er dus leuker uit dan het is. Super leuke foto's weer!

Nicolet

Hi Zooey, nog even en dan kun je ook een kluis kraken! Ziet er leuk uit. Ben je nu een Ranger? Enjoy:)

Marjolein van Albada.

Hoi Zoey,

Fijn dat de eerste schooldag geslaagd is. Dat je iPhone 6 in het kluisje ligt tijdens de les is prima, je kan dan goed opletten en je ziet en hoort waarschijnlijk dingen die je nooit gezien en gehoord hebt????.
Ik wens je een leerzaam schooljaar toe en natuurlijk veel fun????????.

Lieve groetjes Marjolein

Onno

Hey Zooey , super leuk om te lezen dat je eerste schooldag is geslaagt. Je zult zien dat je sneller went aan de taal en school en de andere leerlingen. En wat de vakken betreft het is altijd leuk om iers te leren dat je nooit hebt geweten en als vak niet kent. Dat de leraren zo aardig zijn en behulpzaam is mooi meegenomen. Maak er een leuk school jaar van zodat je daar altijd met plezier aan terug zal denken. En nu ook weer leuke foto's gemaakt. Kijk alweer uit naar je nieuwe avonturen in de USA. Knuffel en dikke kus xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!