ZooeyintheUSA.reismee.nl

3 dagen in Chicago

Hi, een kleine blog maar toch even leuk om te vertellen!

Ik ging samen met mijn host tante, oom, nicht en met hun exchange student uit Duitsland een paar dagen naar Chicago, ze hadden me gevraagd om mee te gaan dus dat leek me wel leuk. Mijn host nicht moest daar een voetbal toernooi spelen.
1 dag waren we even in Chicago downtown geweest dus echt in de stad zelf, toen we daar aankwamen was ik meteen verliefd op deze stad wauw ! De hoge gebouwen zijn geweldig en het is erg druk maar dat maakt de stad ook gezellig vind ik altijd! Je ziet overal mensen muziek maken en schaken op straat haha. Ik was ook nog naar The Chicago Bean geweest, een soort spiegel kunstwerk. The Bean had ik vaak in films gezien dus wel gaaf dat ik die ook in het echt heb gezien ! Om de dag aftesluiten lekker ergens pizza gegeten.
En de rest van de dagen voetbal gekeken, het voetbalveld was elke keer op een andere plek dus wel mooi om daar de omgeving te zien! En nog naar een paar winkeltjes geweest in de buurt. En vandaag, zondag weer naar huis.

En morgen, maandag mijn laatste vakantie dag en dan gaat mijn amerikaanse school leven beginnen waar ik super veel zin in heb ! Ik laat jullie weten hoe mijn eerste dag was!

(Foto's bij de fotoserie 3 dagen in Chicago)
Greetings
Laughing

Reacties

Reacties

Max volman

Blij dat je het nog leuk vind allemaal en alvast heel veel plezier op je eerste schooldag :P

Aleida

Vanaf morgen dan eindelijk naar school! Heel veel succes en ga ervoor he! Groetjes

Indra Hagelstein

Super leuk! Je zegt wel kort, maar het is weer een leuk verhaal ;-). Heel veel plezier op je nieuwe school en maak daar netzo leuke schooltijd als hier in Nederland. Greetings!

Celine

Word tijd dat je eens naar school gaat. Veel plezier en succes daar! Geen ruzie gaan maken met leraren daar eh :')
Nederlands *kuch.
X

Nicolet

Was weer even leuk bijkletsen via skype. Je bent er nu al zes weken. Geweldig wat je tot nu toe allemaal al beleefd hebt. Morgen je eerste schooldag, even foto maken :) . Ben erg benieuwd, hopelijk krijg je de kluis open haha. Geniet ervan, en ben benieuwd naar je medescholieren en leraren. Zijn de leerkrachten daar anders dan hier? We horen het volgende keer weer. Succes xxx Mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!