ZooeyintheUSA.reismee.nl

Michigan's adventure en Detroit tigers baseball game !

16 aug: ben ik samen met mijn host familie naar een pretpark geweest, Michigan's adventure. Het was 2 uurtjes rijden. Het had de hele nacht/ochend geregent maar het was uiteindelijk gelukkig nog lekker warm geworden 28 graden. We hebben lekker gezwommen in het waterpark met coole glijbanen en zwembaden. Samen met mijn host zus hebben we alle achtenbanen gecheckt van het park en ze waren vet en ook grappig, ik ga altijd stuk van het lachen in een achtbaan en zei gelukkig ook. Er waren geen wachtrijen dus dat was ook echt een keer fijn! Leuke dag gehad!

18 aug: Vandaag vroeg opgestaan, om 3 uurtjes te rijden naar Detroit samen met mijn host vader. Naar de honkbal wedstrijd Detroit Tigers tegen Bosten red sox ! Toen we in Detroit aankwamen zag ik allemaal gebouwen zoals van GM (General Motors) en het stadion zelf wie ik zovaak op tv had gezien en nu gewoon in real life dat is wel echt cool! Het stadion van detroit tigers baseball was super groot en echt heel erg mooi! Het eten was ook lekker zoals het echte honkbal eten hotdogs en pinda's. De wedstrijd was ook super, detroit heeft gewonnen met 4-3 en langzaam begin ik de sport te snappen haha. Er waren 34.000 mensen en de wedstrijd duurde 3,5 uur. Het was een geweldige ervaring en dit kan ik ook weer mooi van mijn bucketlist afstrepen !

( Foto's van pretpark bij de fotoserie Michigan's adventure)
( Foto's van wedstrijd bij de fotoserie Detroit Tigers baseball game)

Greetings xx

Reacties

Reacties

Onno

Goed om te lezen dat je een geweldige dag hebt gehad in Detroit en het bijwonen van een Baseball wedstrijd. Ik weet dat jij grote steden prachtig vind en dit was dus de eerste. Ook mooie foto's van het stadion en de stad. Blijf vooral genieten van wat je nog te wachten staat. Xxxxx

Indra Hagelstein

Wat een mooie foto's van Detroit en Michigan! Ik hoop nog veel meer van zulke verhalen te kunnen lezen ;-). Ik ben trots op jou!

Aleida

Volgens mij is het 1 groot vakantieparadijs tot nu toe voor je, geniet er lekker van daar! Mooie foto's

Nicolet

Tja je bent gek op pretparken en dan ook nog naar zo'n baseball wedstrijd met steve. Je word wel verwent :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!