ZooeyintheUSA.reismee.nl

De eerste dagen

Dinsdag, de eerste dag had ik geslapen tot 12 uur, ik moest toch nog een beetje bijkomen van de jetlag. Daarna ben ik met mijn host zus en nicht naar de Elkhart County 4-H Fairground in Indiana geweest, en dat was echt leuk!! Je hebt daar allemaal shows met dieren van varkens tot lama's haha. En er zijn veel american food trucs en attracties. Die avond heb ik voor het eerst paard gereden (wie had dat ooit gedacht) haha, het was een beetje eng want ja je valt er zo vanaf maar het was wel grappig om te doen.

Woensdag, Toen was ik even met mijn host moeder naar de supermarkt geweest. En dat was echt niet normaal groot. Je kunt er echt van alles kopen! En er waren 28 kassa's en ook nog is allemaal open.

Donderdag, Ik had vandaag even een dip dus heb ik even geskyped met mijn ouders en dat was fijn om ze weer even te zien op het scherm!!!! Nu ga ik zometeen naar mijn host tantes huis om daar weer paard te rijden haha!

Het engels praten gaat wel redelijk, ik kan wel veel verstaan! Alleen is het soms nog moeilijk om dingen terug te zeggen, omdat ik niet alle woorden nog weet.

Groetjessssss

Reacties

Reacties

Aleida

Hoi hoi,
Leuk te horen jij op een knol hahahahaha paardrijden is erg leuk hoor! Dat je een dipje hebt is niet erg en hoort erbij gelukkig heb je tegenwoordig Skype en kun je even lekker bijkletsen met pa en ma. Er komt veel op je af , straks als de school begint en je er lekker tegenaan moet je wat meer gesetteld bent dan zal het allemaal beter gaan! Geniet daar lekker. Ps heb je gesponsord voor 200 foto's dus voorlopig kun je er nog wel wat plaatsen zodat wij allen kunnen zien hoe t daar met je gaat. Groetjes Aleida

Aleida

Kijk wel even of je kunt zien dat je foto's erop kunt zetten vanmiddag geregeld weet niet hoelang t duurt voor je er gebruik van kunt maken

Nicolet

Trots, je doet het hartstikke goed!

Carola van Binsbergen

Meid het gaat helemaal goed komen met jouw.
Vindt het heel stoer van je dat je dit avontuur bent aan gegaan.
Liefs from the Netherlands ????

Inge

Leuk om je zo te volgen!!!!!
Have fun!

Maartje

Ben trots op je!!! veel plezier met paardrijden hahah

Tante Anneke , Oom Arnold

Ja, al het begin is moeilijk, maar je komt er wel

Groeten van hier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!