ZooeyintheUSA.reismee.nl

Verhaal 1: vliegen en aankomst in de USA

Vandaag is het dan zover de dag dat mijn droom gaat uit komen een jaartje naar de USA!!! De dag begon vroeg vandaag de wekker gingom 5:15maar ik had haast de hele nacht niet kunnen slapen. Daarna klaargemaakt en ontbeten en daarna vertrokken naar schiphol. Toen werd het tijd om door de douane heen te gaan en dat betekent dus ook om afscheid te nemen, en dat was niet niks, maar gelukkig bestaat er nog skype.

Mijn eerste vlucht vertrokom 11:05richting Chicago (9 uur vliegen) voor een tussenstop van 2 uur daarna vlieg ik door naar South Bend, IN (50 min vliegen).
In mijn tussenstop had ik nog een cadeau in mijn tas zitten, dus heb ik die tijd daar voor gebruikt en bij mijn laatste vlucht om hem door te kijken/lezen!! Ik vind het echt een super boek. Ik zag de fotos en lieve teksten en vond dat echt geweldig en grappig kreeg er meteen een lach op mijn gezicht van!!
Dan ben ik geland en zitten de vluchten erop! Het moment dat je je gastgezin en tante en nichtje voor het eerst gaat zien, het was spannend en natuurlijk ook super!! Na het ophalen zijn we ergens gaan eten en dan kun je meteen het verschil zien alles big hele grote cola haha.
Daarna naar huis gereden en wat zag die weg ernatoe er geweldig uit!! Eindelijk ben ik in de usa wat ik al super lang wilden!! Daarna beetje rondleiding in hun huis en boerderij gehad, geweldig was dat, leuke schattige dieren/diertjes.
22:20ik heb net mijn klerenkast een beetje ingeruimd! Maar ben nu helemaal kapot dus word tijd om lekker in mn nieuwe kamertje te gaan slapen !! Good night
Foto's staan bij fotoserie !
Groetjes hier uit Cassopolis!!!

Reacties

Reacties

Jacquelien

Afscheid nemen is nooit leuk, maar zo'n ontvangst is natuurlijk geweldig.

Onno

Geweldig dat de reis zo goed is gegaan.
Blijf genieten en slaap lekker.

Indra Hagelstein

Haha, wat erg die foto ????! Maar wel super leuk meteen een lekker eten in Amerika! Hoe was je eerste Amerikaanse eten ????!? En op welk paard zien we jou straks ????? Of toch maar een foto met de varkens en/of koeien? Ben trots ??!

Max volman

Ik ben heel erg blij dat je goed bent aangekomen blijf ervan genieten ben heel trots op je!!!

Nicolet

Goed gedaan hoor, hoe waren de amerikaanse kipnuggets in Chicago? Wat een leuk ontvangst, heb je het bord op je kamer gehangen. Slaap lekker

Petra Hagelstein

Zooey heel veel fun in de USA !
Wat een leuke begroeting van je gastgezin...

Hoe vond je het vliegen?
Echt super knap van je.

Groetjes vanuit Doetinchem :-)

Tante Anneke,Oom Arnold

Veel plezier en ook daar de groeten van uit Nederland aan je huisgenoten

Maartje

Heel veel plezier in amerika! je zult er vast een geweldige tijd hebben! ????

Aleida

Wat een warm ontvangst! Je zult waarschijnlijk wel wat taal barrière hebben in het begin, maar als je een maand verder bent gaat het vast allemaal super. Heel veel plezier, maak er wat moois van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!