ZooeyintheUSA.reismee.nl

Weekend week 13

Hi, het is alweer 25 oktober vandaag en dat betekent dat ik alweer 3 maanden in de US ben, en ik heb het nog steeds erg naar mijn zin!!

Vrijdag was ik een dagje vrij. Ik had s’middags een spaghetti diner met mijn Cross Country team en daarna hebben we gezellig een film gekeken! S’avonds was ik samen met mijn host zus Jessica naar de Haunted house in Niles geweest, en dat was zo geweldig, grappig en soms ook wel eng. Er waren 6 attracties wat je kon doen. De field of screams is er een van, een parcour wat je moest lopen in het donker, waarbij enge dingen en mensen steeds tevoorschijn kwamen. Het was wel eng als die verkleed/schrik mensen ons gingen volgen zonder dat we het door hadden en dan toch soms even checken achterom, dus schrokken we ons soms wel kapot maar dat was tegelijker tijd ook weer super grappig. de hay ride is er ook een van, een tour met de tractor door het mais veld langs allemaal enge dingen haha. Na alles gingen we nog even lekker naar de mcdonalds en om 12 pm waren we weer thuis, het was een geslaagde dag.

En zaterdag had ik weer een cross country wedstrijd in Gobles een uurtje rijden. Ik heb mijn record weer verbroken met 27:38 en ik was 49st van de 71st en daar was ik super blij mee. Volgende week zaterdag is mijn laatste wedstrijd alweer.

Zondag ben ik samen met een vriend genaamd Andrew naar een winkelcentrum geweest in Mishawaka, Idiana. Het was erg leuk en hebben even lekker geshopt daar.

( een paar foto's bij de fotoserie weekend week 13)

Groetjes!

Reacties

Reacties

Aleida

Zo weer leuke dingen gedaan dus! Dat Cross Country lijkt mij erg leuk en je resultaat is ook super hoor. In die paar weken ben je super goed vooruit gegaan qua tijd top! Have fun de komende week en we wachten weer op je nieuwe blog knuf

Marjolein van Albada

Goedemorgen Zooey. Ja. Tijd vliegt voorbij. Wat fijn dat je geniet daar.
De uitdaging cross country kan je nog verbeteren.
De haunted house lijkt wel op een spookhuis, dat geeft hier ook kriebels.
Veel fun!

Nicolet

Hi Zooey, eigenlijk best jammer dat Cross Country stopt, je bouwt in een korte tijd toch een conditie op met steeds betere tijden. Op naar de volgende sport. Ik heb op google Haunted House in Nigel opgezocht, was nieuwsgierig naar dat horrorhouse, zie dat dit maar een paar weekenden voor Halloween bezocht kan worden, ga jij nog Halloween vieren? Eindelijk geshopt :) xx

Max volman

Heeey zooey zo te lezen allemaa weer leuke dingen gedaan moest andrew betalen heb je hem helemaal blut gemaakt :P en
nog veel plezier daar!!!

Oma enOpa

Je hebt weer een leuk weekend gehad, blijft schrijven we genieten er iedere week van.Groeten van Opa enOmaxx

Indra Hagelstein

Weer een leuk verhaal en ook mooie foto's zitten ertussen!

Oma en Opa

Zooey gefeliciteerd met je het 25 jarig huwelijksfeest van je ouders.Gaat het goed op school . Je zult al wel een aardig woordje Engels spreken.Hoe leuk is dat.Nou de hartelijke groeten uit Didam van Opa en Oma xx

Jacquelien

Ik ben nieuwsgierig wat je host moeder allemaal kookt. Lijkt het op de Nederlandse pot? Welke sport ja je uitoefenen als de Cross Country stopt? Ben benieuwd. Tot de volgende keer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!