ZooeyintheUSA.reismee.nl

7 maanden in the states, 11 Februari-2 Maart.

Hi allemaal,

Sinds mijn laatste blog heb ik weer super dingen gedaan en daar ga ik leuk over vertellen! Als eerst ben ik er alweer meer dan 7 maanden en ik heb ook te horen gekregen wanneer ik terug vlieg naar Nederland en dat is op 17 Juni!

11 feb: Op deze dag heb ik me vermaakt met een paar vrienden/innen in Mishawaka, Indiana. We zijn eerste met ze alle wezen bowlen, ik was 3de geworden en had mooi 2 strikes gemaakt! Daarna zijn we wezen karten, en daar was ik 1ste geworden en daarna nog wat spelletjes gespeelt in de speelhal, dit allemaal is in een gebouw, dat is wel cool!! Na dit speel plezier zijn we naar het winkelcentrum gelopen want we hadden geen vervoer, maar lopen is ook leuker, alleen hebben ze hier geen voetgangers wegen dus is wel meer opletten. Maar uiteindelijk aangekomen hebben we lekker geshopt en nog lekker gegeten met zijn allen. Na deze geweldige middag/avond had ik mijn laatste indoor wedstrijd wie we mooi hadden gewonnen.

16 & 17 feb: Na school ben op donderdag en vrijdag wezen skiën met een paar vrienden/innen. Het weer is hier echt crazy, donderdag was ik wezen skiën met -3 en vrijdag met 16 graden. Het was weer super gezellig en heb ook erg genoten want het ski seizoen zit er nu weer op.

18 & 19 feb: Outdoor soccer gaat bijna beginnen! En dit weekend hadden we training omdat het zo mooi weer was en lekker warm. Het was super om weer lekker op het veld te staan en een balletje te schieten dat heb ik wel gemist, de conditie mis ik wel een beetje maar dat komt wel weer goed want als het echte voetbal seizoen over 1/ 2 weken start dan heb ik elke dag na school training, super!! En ook dit weekend kwam mijn host-sis Jessica met een puppy thuis, echt super schattig en speels en haar naam is Bailey.

23 feb: Ik had deze dag een half dagje school tot 10:50 en daarna ben ik samen met 2 vriendinnen naar het winkelcentrum geweest om een prom dress te zoeken. Ik heb er een paar aangehad en waren opzich wel leuk maar de perfecte heb ik nog niet gevonden. Maar prom is op 28 april dus ik heb nog even tijd op te zoeken.

25 feb: Deze dag ben ik samen met weer een groepje vrienden/innen op stap geweest. We zijn eerste naar de bioscoop geweest, naar de film Split. Dat was echt een mooie bioscoop met stoelen waar je op een knopje drukt en dan gaan de rug en voet leuning omhoog, super chil! Daarna zijn we met zijn allen naar het winkelcentrum geweest en even weer lekker geshopt en heerlijk ergens bij een restaurant gegeten waar je zelf je ingrediënten en vlees kiest en dat ze dat dan voor de grillen. Dit was weer een geslaagde dag!

2 maart: Het gaat goed op school en ga er elke dag met plezier naartoe. Vandaag was er een assembly dat is waar je een certificaat krijgt voor alleen A en B’s of als je elke dag op school komt en dat heet perfect attendance en die had ik gekregen, want ja ik mis geen enkele dag van school tot nu toe! Na de assembly stond er punch en cookies voor ons klaar, heerlijk!

Hier heeft het nog gesneeuwd vandaag en over 9 daagjes is het dan zover, dan ga ik heerlijk de warmte opzoeken in Los Angeles en San Francisco!! Ik ga daar zoveel geweldige dingen doen, en ik kan niet meer wachten. Ik ga wel een week school missen maar dat is geen probleem want de certificaat voor elke dag op school zijn heb ik al binnen haha. Als ik terug kom van de reis komt er een hele mooie blog!

( Foto's bij de fotoserie 11 Februari - 2 Maart )

Groetjes, Zooey

Reacties

Reacties

Aleida

Toppertje! Weer een leuke blog hoor en ja het is nu aftellen... Goed je best blijven doen en lekker genieten tot horens

Oma

Heel leuk stukje geschreven,,geniet meisje Opa komt Zaterdag weer thuis.Het gaat niet zo goed met Opa ,elf uur gaan weer naar het ziekenhuis ik zal hem de groeten doen van jou.Groeten van Opa en Oma ?????

Nicolet

Hi Zooey, Bowlen is typische amerikaans echt iets wat je gedaan moet hebben, top! Ga er maar lekker opuit met je vrienden en maak er nog een leuke tijd van. Heb je geen foto van prom dress passen? :) Geniet van de voorpret en je koffer pakken voor je trip!

xxxx mam

Maxie

Heeey zooey echt lijkt gewoon of je steets meer leuke dingen gaat doen wordt gwn jaloers hahaha verder wens ik je alvast heel veel plezier LA en SF geniet ervan!!! Xxx maxie

Indra Hagelstein

Super leuke dingen weer allemaal gedaan! En eindelijk kom je 17 juni terug!! Je doet het super goed op school, echt trots! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!