ZooeyintheUSA.reismee.nl

Week 24, 25 & Home Coming !

Hi allemaal! Vandaag zit ik dan alweer bijna een half jaar in Amerika! Ik heb weer leuke dingen gedaan waar ik over ga vertellen…!

Zaterdag 14 jan. ben ik samen gaan skiën met alle exchange studenten uit deze omgeving van 11 t/m 7 uur. Het was een gezellige dag, ik was steeds met een groep we hebben ook lekker veel gesprongen over dingen en schanzen. We hebben ook veel gelachen om bijvoorbeeld een vriend van mij kon niet remmen en skiede dwars door een hek heen, hij had gelukkig niks maar dat was geweldig. S’avonds had ik nog een indoor voetbal wedstrijd om 10 uur, we hadden gewonnen met 2-5 en ik had ook nog een mooi goal gemaakt! De volgende dag had ik een oriëntatie meeting met alle exchange studenten. We hebben daar gepraat over hoe het ging, verschillen met thuis en hier en we moesten bepaalde situaties acteren met een groepje, dat was een gezellige middag. Maandag was ik vrij omdat het Martin Luther King day was, maar heb deze dag niks bijzonders gedaan. Het was een geslaagd weekend!

20 jan: Basketbal home coming!! Deze week was er weer een dress code voor elke dag van de week zoals: pyjama day, twins day, decade day en op vrijdag blue&white day de kleuren van de school. Vrijdag hadden we een verkorte les dag omdat we na de lunch met alle klassen naar de gym zaal gingen, waar ze dan allemaal spelletjes doen zoals een basketbal wedstrijd tussen studenten en de leraren, wat wel grappig was om naar te kijken. S’avonds was de basketbal wedstrijd. At half time moesten we met alle exchange studenten van mijn school (15) in het midden van het basketbal veld gaan staan. Waar ze bij iedereen het land noemde waar we vandaan komen en wat we het leukste vonden tot nu toe in Amerika, we kregen nog een bloem en konden weer rustig van het veld aflopen. Dat was opzicht wel gaaf! De Rangers hadden de basketbal wedstrijd gewonnen met 69-62 !!!!!

Ook nog een geweldig nieuwtje is dat ik te horen heb gekregen dat mijn 8 daagse trip naar Los Angeles, Hollywood en San Francisco doorgaat!! Ik heb zelf mijn vliegtickets geboekt en ik vlieg 11 maart!! Ik heb er super veel zin in !!

Vandaag ga ik naar de film Patriots Day en vanavond heb ik nog een voetbal wedstrijd, wie we hopelijk weer gaan winnen!!
Vanaf maandag beginnen me final exams voor de vakken van mijn eerste semester, en daarna krijg ik ook mijn rooster voor het tweede semester. Ik laat weten hoe het ging in mijn volgende blog!

( Foto’s bij week 24,25 & Home Coming )

Groetjes xx

Reacties

Reacties

Indra Hagelstein

Weer een super leuk verhaal met leuke dingen de afgelopen tijd! Ook natuurlijk heel erg gaaf dat je naar Los Angeles, Hollywood en San Francisco gaat! :) Uiteraard super veel zin om die foto's en verhalen te lezen! ;-) Liefs! uit het koude Nederland!

Aleida

Hoi hoi Zooey,

Jeetje wat heb je weer een leuke tijd gehad de laatste weken, leuk om straks op terug te kijken! As woensdag ben je een half jaar weg, ja en dan ga je aftellen. Een mooie reis maken in maart geweldig zeg. Jou jaar kan niet meer stuk. Geniet verder daar en tot de volgende blog liefs Aleida en dikke knuf

Nicolet

Leuk hoor de uitstapjes met alle exchange studenten geniet er maar lekker van. Veel plezier straks in de bios en winnen vanavond!! Komende week goed je best doen voor de examens en heb je in de gaten dat je over de helft bent.
Dikke knuf XXX Mam

Jacquelien

Donders wat een leuke tijd. Een half jaar al weer, kan ik mij haast niet voorstellen. Hartstikke leuk dat je reis door gaat. Ik ben benieuwd en zie uit naar je foto's van de wolkenkrabbers.
Tot de volgende blog,
Groetjes vanuit een koud Nederland (stelt niks voor in vergelijk met waar jij verblijft)

Melan

Super leuk verhaal! Mooi ook om te zien dat je goed kan opschieten met de andere exchange studenten. Je boft met die mooie reis naar LA, Hollywood en San Fransisco. Dat word zeker een mooie ervaring. En heeel veel succes met de examens. Veel liefs

Max volman

Mooi geschreven zooey je hebt zo te lezen veel leuke dingen gedaan heeeeel veeeeel plezier alvast met de 8 daagse trip je doet het geweldig!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!