ZooeyintheUSA.reismee.nl

Mackinaw City/ Mackinac Island

Ik ben net weer terug van 3 dagen naar Mackinaw City samen met mijn host familie/nicht/tante/oom en met de familie van hun vorige exchange student uit Duitsland. We vertrokken om 6:30, en het was 6 uur rijden en we verbleven 2 nachten in een hotel aan het water.

Toen we aankwamen zijn we gelijk met een boot naar Mackinac island gevaren, dat is een eiland met grote villa's en waar je alleen mag fietsen of met een paard mag rijden dus dat is wel grappig en voor het eerst dat ik mensen zie fietsen hier in amerika. Het is echt een super mooi eiland! We hebben daar lekker rondgelopen, winkeltjes bekeken, naar een fort geweest en een fietstocht gemaakt rond het eiland van 9 miles en nog naar een uitkijkpunt gelopen waar je over het eiland kan kijken, geweldig mooi!!

De volgende dag hebben we eerst lekker ontbeten met pannekoeken, french toast, bacon en aardbeijen hmm !! Daarna zijn we naar de plaats Sault Ste. Marie geweest, waar je met de boot naar canada kan varen, dus canada heb ik ook weer gezien wel vanaf het water maar als nog cool. S'avonds zijn we nog even naar de mackinac bridge geweest toen die verlicht was, amazing!

Leuke paar dagen gehad !!
Laughing
(Fotos bij de fotoserie Mackinaw city/ Mackinac Island)
Greetings!!
Cool

Onno

Hey Zooey , VET eindelijk gefietst in Amerika. Ik kon jou met fietsen al niet bijhouden de familie zeker ook niet omdat hun weinig fiersen haha. Het is inderdaad een hele mooie omgeving als ik de foto's en jou verhaal lees. Het was nog wel een stukje rijden maar ook daar weer mooie dingen gezien. En Canada gezien vanaf de boot wie weet zet je nog eens voer op Canadese bodem. Dit is pas het begin van wat je allemaal te zien krijgt en meemakt in een jaar Amerika. Dus vergeet niet te blijven genieten maar dan ook van alles . Dikke knuffel en een dikke kus.????????

ineke houwers

leuk al die verhalen lees ze met plezier en bedankt voor het kaartje was erg leuk geniet nog en ik hoop dat het op school ook erg leuk is groetjes herman en ineke

Aleida

Hoi hoi Zooey,
Weer een aantal mooie dagen gehad dus! Vind het erg leuk om je te volgen en dat wat je meemaakt te lezen. Volgende week begin je op je nieuwe school dat zal wel even wennen zijn alles in het Engels spannend hoor. blijf lekker genieten daar en kijk alweer uit naar je volgende blog dikke knuf!

Indra Hagelstein

Wat een leuk verhaal Zooey! Weer mooie foto's ;-)!